Ubistvo u sudnici – nova mržnja prema muslimanima
IslamBosna.ba – Koja pouka se može izvući iz ubistva muslimanke u Drezdenu? Možda se i ne želi obratiti pažnja na ovaj slučaj, jer bi to moglo otkriti laži o islamu koje su rasprostranjene u njemačkom društvu.
U događajima u Drezdenu ostaju mnoga pitanja neodgovorena: Kako može u sali suda jedan optuženi 18 puta ubosti svjedokinju, a da ga niko u tome ne spriječi? Kako je mogao teško povrijediti muža ubijene žene, koji je jedini pokušao spriječiti ovo zlodjelo? Zašto pristigli policajac namjerno puca na Egipćanina, supruga ubijene muslimanke, a ne na ubicu?
Ipak, na jedno pitanje već danas je moguć odgovor: Zašto je smrt jedne pokrivene muslimanke, koja nije žrtva “ubistva iz časti”, samo kratka informacija u medijima, i zašto ovo ubistvo za političare nije razlog za reagovanje? Možda ova smrt ne odgovara našim mjerilima. Jedna žena, muslimanka, akademski obrazovana apotekarka, ne da se zastrašiti prijetnjama (“k…, islamistkinjo, teroristkinjo”) nego se brani. Ona prijavljuje provokatora, koji je osuđen, i koji je prilikom novog saslušanja ubija.
Možda se i ne želi obraćati velika pažnja na ovaj slučaj, jer bi to moglo otkriti laži koje su rasprostranjene u njemačkom društvu. Ovdje je ubijena mlada, obrazovana, žena, udata za sunarodnjaka, koji je radio na prestižnom MaxPlanck Institutu. Ko zna, možda je ovo još više pojačalo srdžbu ubice. Ili možda mi prihvatamo tezu: “Islam i zapadno društvo ne mogu zajedno.” Merva E. nije se samo branila na racionalan i civilizovan način, nego čak na njemački način. Umjesto da uzvrati pogrdnim riječima, ili da se suprotstavi, ona je prijavila nadležnim organima ovog provokatora.
Također bi i sljedeća istina trebalo da boli. Asocijacije kao što su “islamista, terorista”, koje se javljaju samo na osnovu izgleda (tamnija koža i mahrama) nisu samo način razmišljanja tipičan za ekstremiste, iako je ubica iz Drezdena priznao da je simpatizer ekstremističke NPD. Isto tako, otkako je Njemačka, ubrzo nakon 11. septembra 2001., povela rat protiv terorizma kroz uvođenje sistematskog praćenja svih onih koji nose bradu ili mahramu ili pokazuju veću pobožnost, dolazi do izjednačavanja islama i terorizma i to ne samo u glavama marginalaca. Antisemitizam je konačno prevaziđen, ali je nastala mržnja prema islamu. Ova mržnja je na putu da zamijeni rasizam u Njemačkoj.
Na sve ovo kancelarka Merkel šuti, a ministar pravosuđa u pokrajini Saksen koristi ovaj slučaj za kritiku “javnog sudstva” i najavljuje mogućnost zatvaranja otvorenih sudnica. Ovdje treba napomenuti da je transparentnost rada sudstva jedan od temelja moderne pravne države. Ne treba zaboraviti period u kojem je Geert Mackenroth vodio Savez njemačkih sudija i opravdavao mučenja koja je sprovodila frankfurtska policija.
Njemačka pravna država mora više strahovati od nekih svojih ministara nego od šerijata.
Izvor: Tagesspiegel
Za IslamBosnu preveo: Amir Omerhodžić