Stalni prekidi u komunikaciji: “BH Telecom”krije kvar koji ne može popraviti?!
Autor M. Aš.
Veliki broj korisnika mobilne i internet-mreže “BH Telecoma” već dva mjeseca trpi stalne probleme u telefonskom saobraćaju. Kako nezvanično saznaje “Dnevni avaz”, riječ je o ozbiljnom kvaru koji nije otklonjen još od februarskog snježnog nevremena u BiH.
Pokušali smo kontaktirati i Nađu Lutvikadić-Fočo, portparola “BH Telecoma”, kako bi nam pojasnila o kakvom se kvaru radi, ali nije odgovarala na naše brojne pozive.
Bez odgovora
Da je zaista riječ o problemima s mrežom, potvrđuju i svakodnevne obavijesti na zvaničnoj internet-stranici “BH Telecoma” da zbog kvarova na baznim stanicama dolazi do učestalih prekida i otežanog pružanja usluga. No, iz ove državne kompanije odbijaju javnost upoznati s razmjerima havarije i mjerama koje su poduzete.
Korisnici usluga ove kompanije ogorčeni su zbog stalnih prekida i kvarova, što najbolje pokazuje broj poziva upućenih našoj redakciji, a u kojima se žale da ih u “BH Telecomu” “mjesecima prave budalama”.
Lutvikadić-Fočo: Bez komentara
– U posljednjih mjesec dana pri skoro svakom pozivu puca mi veza, dolazi do blokade poziva. Kada pozovem “BH Telecom”, kažu da se strpimo, da vrše neke radove. Uzimaju nam pare godinama, a usluge su im svaki dan sve gore. Mjesecima im ništa ne štima – kaže jedan od ogorčenih građana koji je pozvao našu redakciju.
Prekid saradnje
Prema njegovim riječima, opravdanja ove kompanije u kojima navode da prebacuju optičke kablove, da se desio se kvar na baznoj mreži, da popravljaju softver… prevršila su svaku mjeru.
– Samo je u mreži “BH Telecoma” moguće da si dostupan, da ti je upaljen telefon, a da te niko satima ne može dobiti. Ne znam samo ko će odgovarati za ovaj javašluk. Što ne kažu da imaju kvar, što nas pate i uzimaju naše pare? Ja sigurno više neću koristiti njihove usluge – podvlači naš sagovornik.
Problem i s uslugom “Moja TV”
U Savezu udruženja potrošača BiH rekli su nam da se građani žale i na uslugu “Moja TV”.
– S uslugom “Moja TV” nešto nije uredu, tu imamo najveći broj pritužbi. U “BH Telecomu” nude reklamaciju, ali ljudi se konstantno žale. Žele prekinuti saradnju. Posebna su priča usluge telekom operatera, među kojima je i “BH Telecom”, a koje se odnose na usluge pretplate koje nude građanima na ulici. Tu se vrše najveće prevare – istakla je predsjednica UO Saveza Gordane Bulić.
(dnevniavazba)