Sarajlije brendirale snijeg
Sarajlije brendirale snijeg Petak, 10 Februar 2012 14:04 Sarajevo je jutros osvanulo sa brendovima BH kompanija Toyota RAV 4, Volksbank, Coldrex sa porukom „Snaga Ideje“. Gomile snijega, nastale usljed padavina koje su prije nekoliko dana izazvale velike probleme za građane Sarajeva iskorištene su kao novi inovativni mediji komunikacije.
Tako je Toyota BiH iskoristila snijeg i saobraćajni kolaps uzrokovan istim za slanje jasne poruke „Samo vozi RAV4“! U neposrednoj blizini apoteka i medicinskih ustanova, Sarajlije su mogle vidjeti i znakove Coldrex-a, kao jasne asocijacije za prvu pomoć pri prehladama i gripama koje su česte u vremenima niskih temperatura. U neposrednoj blizini poslovnica Volksbank BH banke također su osvanuli grafiti sa logotipom ove kompanije.
Uprkos vremenskim nepogodama, sarajevski kreativci očigledno ne miruju, a na više lokacija u gradu, te uz spomenute poruke kompanija, osvanula je i poruka „Snaga Ideje!“ i web stranica www.markin.ba.
(businessmagazinba)