Šta je Hamas i ko su stanovnici Hamasa?

0

n_hamas_rally180.220IslamBosna.ba – Vjerovatno je svako od nas čuo za one koji su svoje duše prodali šejtanu, ali smo rijetko bili u prilici da čujemo za ljude koji su svoje duše prodali Allahu da bi zauzvrat bili nagrađeni Džennetom i Allahovim zadovoljstvom. Među ovima, za koje rijetko čujemo, su i članovi Hamasa koji se nikad ne boje svojih neprijatelja, čak i kada su do zuba naoružani, a kritike skeptika, te osude da i ne spominjemo.

Oni su ljudi kojima je pred očima samo jedan cilj i koji su tome posvetili svoj život: oslobađanje Kudsa, koji je Allah, Gospodar svih svjetova, pohvalio u Svojoj slavnoj knjizi – Kur’anu. Oni su okrenuli leđa zadovoljstvima ovog života. Umjesto toga, njihov izbor je da žive pod napadima i vatrom, kao i pod blokadom koju su im nametnuli kako neprijatelji, tako i prijatelji. Ovi prvi tako što ih napadaju danonoćno, a oni drugi tako što su nemoćni da urade bilo šta.

Nije mali broj historičara koji nisu uspjeli da imenuju periode u historiji u kojima su ljudi mogli biti svjedoci cijepanja muslimanskog ummeta. Da bi riješili ovu dilemu, oni radije nazivaju takve periode imenima poznate uleme, mudžahida ili bilo koga drugog koji se pokazao iskrenim prema islamu i svom ummetu. Period Seldžuka, recimo, je dobro poznati dio historije islama. Iako nisu vladali cijelim muslimanskim svijetom, period njihove vladavine je ipak bilo najbolje što je iznjedrio taj dio historije islama. Slično je bilo i s periodom zinkija (koji su svoje ime dobili po Imadud-dinu Zinkiju), ejjubija (imenovanih po Nedžmud-dinu Ejjubu) i memlucima. U ovim periodima smo mogli vidjeti jedinstvo među određenim muslimanskim zemljama. Međutim, historičari su mogli da imenuju doba imenima takvih muslimanskih dinastija samo onda kada su postojale, čak i kad te dinastije nisu vladale većim dijelom islamskog svijeta.

Nakon što smo ovo spomenuli, smatram da je moguće da će ovaj period biti nazvan vladavinom Hamasa, te da će historičari zanemariti mnoge vlade i režime, a da će istaći Hamas kao grupu koja je preuzela misiju oslobađanja Palestine od Jevreja. Osim toga, ukoliko ova grupa ustraje na džihadu, iskrenosti, udjeljivanju i ideologiji, ne smatram nemogućim da će se oko njih muslimani okupiti nakon jednog dugog vremena razjedinjenosti i raskolništva, jer Allah je Svemogući.

Za razliku od arapskih vladara, vođe Hamasa ne žive u palatama i dvorcima u vremenu kada je narod u mukama, patnjama i pod blokadom.

Pripadnici Hamasa su podučavani Kur’anu i Sunnetu, historijom i stvarnošću vezanim za njih na način koji im omogućava da razumiju značenje džihada i primirja, zakone koji važe u ratu ili miru, mehanizme borbe i pregovaranja. Oni, također, uče kako da daju sve od sebe dok se oslanjaju na Allaha.

Ukratko, oni su narod čija je jedina misija da muslimanskom ummetu vrate slavu i dostojanstvo koje su nekad imali, kao i ponos koji je ummet izgubio u vremenima imperijalizma i despotizma.

Stoga, molimo Allaha da ih nagradi Svojim zadovoljstvom i Džennetom!

Kako sam samo sretan jer sam rođen u njihovom vremenu! Kadgod se utopim u tuzi i bolu jer vidim iskušenja u kojima se muslimanske zemlje nalaze, a što bi moglo da odvede u depresiju i očajanje, istog trenutka se vratim na historiju i stvarnost Hamasa, pregledajući neka poglavlja njegove časne prošlosti. Ovo ponovo oživljava nadu u mom srcu, i na trenutak mi daje više snage, više energije i jaču volju. Taj osjećaj se uvijek javlja kada čitamo biografije mudžahida, reformatora i učenjaka.

Podstreci su, ustvari, još jači kada čitamo biografije ashaba i tabi’ina, ali i biografije Alp Arslana, Nurud-Dina Mahmuda, Salahud-Dina, Kutuza… Isti podsticaj u imanu i činjenju dobrih djela dobijamo kada listamo stranice na kojima su opisana životna djela E-Buharija, Muslima, Eš-Šafi’ija, Ibn-Hanbela, El-Izza ibn Abdus-Selama i Ibn-Tejmije.

Isto nam se dešava kada izučavamo živote Ahmeda Jasina, Er-Rentisija, Ebu-Šeneba, Akla i Jahje Ajjaša, kao i Hanije, Mešala i Ez-Zehhara i drugih heroja ovog ummeta.

Ali, ovo ne znači da su oni bezgriješni poput vjerovjesnika (alejhimus-selam), s obzirom da imam u vidu da su oni ljudi koji mogu griješe ili koji pomiješaju prioritete. Mogu da uspiju i da ne uspiju, ali, u cjelini uzevši, njihov život daje muslimanskom ummetu jedan osjećaj ponosa.

Ovu naprijed spomenutu priču bi Arapi i svi muslimani trebali dočekati s poštovanjem i odavanjem priznanja. Ali, nažalost, ova priča nailazi na žestok otpor u arapskim novinama i vladinim televizijskim programima – medijski rat kakav se ne može naći ni kod Jevreja! U nekim medijima arapskih zemalja također vidimo one koji sumnjiče ovu grupu i bez ikakva osnova je optužuju; vidimo kako neki optužuju Hamas za saradnju s Iranom, dok drugi pripadnike Hamasa smatraju ljudima pohlepnim slave. Neki mediji smatraju da je u današnjem dobu mudar onaj koji je zamahao bijelom zastavom i bezuslovno kapitulirao pred svojim neprijateljem!

Ovaj stav jeste jedna sramota, ali nije toliko iznenađujući s obzirom na licemjere kojih ima u svakom vremenu! Licemjeri na koje ja mislim su oni koji nose muslimanska imena, žive u muslimanskim zemljama, možda i obavljaju neke ibadete, ali u svojim srcima gaje zlobu i mržnju prema muslimanima, možda više nego i jevreji i kršćani i ateisti. Što se nevjernika tiče, oni su javno rekli da mrze vjeru i vjernike, ali licemjeri su isuviše kukavice da bi mogli ovakvo nešto izgovoriti. Stoga oni žive u stanju zbunjenosti. Obavljaju namaz, a mrze namaz, svjedoče da nema drugog istinskog božanstva mimo Allaha, dok mrze monoteiste, žive u muslimanskim zemljama dok teže da ih predaju neprijateljima islama.

Dakle, ljudi sa spomenutim mentalitetom i nepostojanim mentalnim sklopom mrze mudžahide i vjernike, i napadaju ih i nemilosrdno kritikuju, tražeći svaku priliku da im postave zamku ili pokvare njihovu sliku u očima drugih.

“Peta kolona” je postojala i u Medini, za vrijeme Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, uprkos jasnim dokazima i znakovima iskrenosti i  njegovih mu’džiza. Vidjeli su časne ashabe (radijallahu anhum) kako se iz dubine duše posvećuju činjenju dobra u svim njegovim oblicima. Umjesto da se dive ovom dobrom primjeru, počeli su da gaje mržnju prema njima, vrijeđajući ih i govoreći loše o njima. Tako da, ako bi vidjeli imućnog muslimana kako udjeljuje novac, rekli bi: Ovaj se samo pretvara, a kada bi vidjeli siromašna čovjeka kako udjeljuje, rekli bi: Od kakve je koristi ovako mala količina novca kada neprijatelj ima ovoliku zemlju i armiju!? Dakle, odlučili su da kritikuju sva djela vjernika i tražili su svako njima logično objašnjenje kako bi učinili svoje tvrdnje uvjerljivim i dokazali vjerodostojnost onoga što govore.

Allah, subhanehu ve teala, je ovo spomenuo u Svom Slavnom Kur’anu, kada je rekao: One koji vjernike ogovaraju zato što zekat daju, a rugaju se i onima koji ih s mukom daju – Allah će kazniti za izrugivanje njihovo, i njih čeka patnja nesnosna. (prijevod značenja Et-Tevbe, 79.)

Sada imamo licemjere našeg doba koji se rugaju onima koji vode džihad, iako ti mudžahidi ispunjavaju jednu od islamskih obaveza. Licemjeri se rugaju njihovim primitivnim raketama, iako su dali sve od sebe da ih naprave. Ti licemjeri “preskaču” pitanje: šta je to natjeralo mudžahide da prave takve rakete? Odgovor koji je munaficima itekako poznat jeste da Arapi oko njih uskraćuju mudžahidima pristup svojim modernim raketama i savremenim oružjem. Oni su im uskratili osnovne životne potrepštine, bez kojih pojedinac ne može uopće da živi!

Ovi licemjeri me više ne brinu, jer je Allah obećao da  će (ih) kazniti za izrugivanje njihovo, i njih čeka patnja nesnosna, i rekao je: Licemjeri misle da će Allaha prevariti, I On će ih za varanje njihovo kazniti. (prijevod značenja En-Nisa’, 142) Ne bojim se licemjera, ali ono čega se bojim jeste da neki vjernici slušaju njihove sumnje i moglo bi se desiti, ne dao Allah, da padnu pod utjecaj laži koje šire munafici. Ono što me brine jeste da ove laži mogu da odvrate vjernike od davanja podrške i pomaganja mudžahida, tim prije što Allah (dželle še’nuh) kaže: … a među vama ima i onih koji ih rado slušaju.(prijevod značenja sure Et-Tevbe, 47.) To znači da ima vjernika koji bi mogli da slušaju govor munafika, i to moglo da dovede čak do toga da im povjeruju! Ovo jasno pokazuje da kada nađemo neke vjernike ummeta kako šire ove lažne glasine, što predstavlja veliku prijetnju našoj poziciji, ključ naše pobjede je u našem jedinstvu.

Prije nego li počnemo sa sumnjičenjima jedne časne grupe kakva je Hamas ili bilo koga drugog od heroja i boraca, recimo onim vođama i medijima koji ih sumnjiče: Vi niste učinili ništa, iako imate vlasti nad narodom i u mogućnosti ste, imate oružje i municiju, i imate utjecaja na medije i politiku! Prije nego se počnete rugati onima koji daju sve od sebe, upitajte se šta ste vi uradili!

A što se Hamasa tiče, obraćam im se riječima: Svaka čast! Vi ste vodili džihad, žrtvovali se i udjeljivali na tom putu. Ponosni smo na vaš način razmišljanja, vaše znanja i vaša djela, i ja molim Allaha da vam pomogne da i dalje budete iskreni i postojani.

Gospodaru naš! Štagod da damo ovim ljudima, ne možemo im se odužiti, te molimo Tebe da ih nagradiš za njihove najbolje namjere. Gospodaru naš! Molimo Te da im pomogneš da nastave sigurno koračati, da njihovo oružje pogađa prave mete i da ih pomogneš protiv njihovih neprijatelja. Amin!

Da Allah povrati slavu ummetu.

Izvor: IslamStory.com
Prijevod sa engleskog i obrada: IslamBosna.ba

Leave a Reply