“Facebook” zauzima 23 posto američkog tržišta oglašavanja

0

U trećem kvartalu ove godine društvene mreža "Facebook" je na svojim web stranicama imala 267 milijardi prikazivanja klasičnih oglasa i time zauzela čak 23,1 posto američkog tržišta oglašavanje.

Oglašavanje na "Facebooku" gotovo je udvostručeno u poređenju sa istim kvartalom prošle godine.

Ova cifra samo dodatno pokazuje veliku snagu i rast "Facebooka" kao ozbiljnog biznisa.

"Yahoo" je na drugom mjestu sa 141 milijardom prikazivanja, dok "Microsoft" drži pet posto tržišta, a "Google" tek 2,7 procenata.

Podaci se, međutim, ne odnose na "Guglove" popularne tekstovne oglase, koji i dalje čine najveći dio njegovog oglašavanja.

Ukupno gledano, tržište "online display" oglašavanja u SAD je ostvarilo rast od 22 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Tanjug

Leave a Reply