Autoput: Tunel Vijenac grade samo tri radnika
Nije probijen ni jedan jedini metar iako radovi traju od 2. augusta.
Probijanje tunela Vijenac između Kaknja i Zenice još nije započelo, iako je rok počeo teći prije više od mjesec. Riječ je o najvećem objektu na autoputu koji se do sada gradio u našoj zemlji, a posao je dodijeljen slovenskoj kompaniji SCT, koja je ponudila cijenu od oko 90 miliona maraka.
Zidar optimističan
Rok za izgradnju tunela, dugog tri kilometra, jeste tri godine. S obzirom na to da će biti postavljene dvije cijevi, po jedna u oba pravca, to praktično znači da će biti građeno šest kilometara tunela, koji će razdaljinu između Sarajeva i Zenice skratiti za oko pet kilometara.
S obzirom na ogromnu važnost izgradnje ovog objekta, direktor SCT-a Ivan Zidar prilikom potpisivanja ugovora o izgradnji bio je veoma optimističan.
– Napast ćemo sa sve četiri strane istovremeno i dnevno probijati po četiri metra na sve strane, tako da računamo da tu neće biti velikih problema. Slavit ćemo kada završimo posao i garantiram da ćemo ga uraditi prije roka – kazao je Zidar prije nekoliko mjeseci.
Ugašene mašine
Imajući u vidu Zidareve izjave i činjenicu da je rok za izgradnju počeo teći još 2. avgusta, ekipa “Avaza” posjetila je u utorak Bilješevo, mjesto na kojem će počinjati budući tunel, očekujući da će tamo ugledati najveće gradilište u našoj zemlji, ali i šire.
No, zatekli smo žalosnu situaciju. Na gradilištu su se, naime, nalazila svega tri, uglavnom besposlena radnika i isto toliko mašina, od kojih su dvije bile ugašene.
Zemljište je tek malo razrovano na površini, kako bi se omogućio pristup mašinama, a postavljena su i dva metalna kontejnera. Ono što je najvažnije, a u šta smo se uvjerili, jeste da nije probijen ni jedan jedini metar tunela, odnosno da njegova izgradnja praktično nije ni počela.
Ako se “radovi” nastave ovom dinamikom, jasno je da objekt neće biti izgrađen ni za 30, a kamoli za tri godine.
Objekt od generacijske važnosti
Jedan mještanin s kojim smo razgovarali kazao nam je da situacija na ovom gradilištu ni inače nije “življa”.
U šali je dodao da bi ozbiljna država više ljudi angažirala na probijanju običnog bunara nego što su federalne vlasti, odnosno njihov partner SCT, angažirale na izgradnji ovog grandioznog objekta od generacijske važnosti.
Avaz