Francuska: Monopolizacija islama

Pinot tvrdi da nekoliko muslimanskih udruženja djeluje kao da su monopolizirali islam i kao da su jedini koji mogu poboljšati njegovu sliku sliku na Zapadu. “Članovi tih udruženja idu u muslimanske zemlje i predstavljaju im projekte koji navodno promiču mirnodopsku sliku islama u Evropi.” Ti projekti, tvrdi on, su obično iluzorni čiji cilj nije braniti islam na Zapadu nego prikupiti što je više moguće novca iz arapskih i muslimanskih zemalja. “Islam ne treba braniti. To je religija koja se proširila po cijelom svijetu zbog toga što su muslimani bili poznati po svojoj toleranciji i strpljenju tokom proteklih vijekova.”
„Problem s evropskim društvima’, dodao je, ‘da ne prave razliku između islama kao religije i civilizacije koji su uvijek bili poštovani od strane Zapada s jedne strane, i pojedinaca čija ponašanja ne predstavljaju učenja ove religije s druge strane. Na pitanje o muslimanima u Francuskoj, Pinot je rekao da iako oni čine znatan dio stanovništva Francuske, oni su još uvijek nisu integrirani u francusko društvo.
“Oni ne razumiju u potpunosti francusko društvo, a Francuska nije vjerski tolerantna.” Što se tiče kontroverzi oko nikaba, Pinot je naglasio da to nije problem koji se tiče svih muslimana jer mali je broj muslimanki u Francuskoj, ne više od nekoliko desetina, koje nose nikab. “Problem nikab zahtijeva političku dimenziju zbog reakcija muslimana prema njemu.”
Pinot je rođen u 1954. godine u Avignonu na jugu Francuske, a djetinjstvo je proveo u SAD-u i Velikoj Britaniji. 1970-ih je putovao u Siriju gdje je upoznao nekoliko muslimanskih učenjaka i prešao na islam. Trebalo mu je više od tri decenije da prevede Kur’an na francuski jezik, a također je preveo nekoliko knjiga o islamskom zakonodavstvu s arapskog na francuski jezik. Njegove knjige rado čitaju muslimani francuskog govornog područja širom svijeta.
IslamBosna.ba