Francuska: Monopolizacija islama

0

razbijenostakloIslamBosna.ba – Francuski imam Dominique Pinot oštro je kritikovao islamske organizacije u Evropi kao i Evropljane koji monopoliziraju interpreteciju islama pod izgovorom da brane svoje učenje na Zapadu. Dominique Abdullah Pinot, kako on sebe naziva nakon što se vratio islamu 1970-ih godina, uporedio je islamske organizacije u Evropi s ‘radnjama’ koje rade za profit svojih vlasnika. “Oni samo nastoje služiti osobnim interesima svojih članova”, rekao je on za Wuguh Islameya.

Pinot tvrdi da nekoliko muslimanskih udruženja djeluje kao da su monopolizirali islam i kao da su jedini koji mogu poboljšati njegovu sliku sliku na Zapadu. “Članovi tih udruženja idu u muslimanske zemlje i predstavljaju im projekte koji navodno promiču mirnodopsku sliku islama u Evropi.” Ti projekti, tvrdi on, su obično iluzorni čiji cilj nije braniti islam na Zapadu nego prikupiti što je više moguće novca iz arapskih i muslimanskih zemalja. “Islam ne treba braniti. To je religija koja se proširila po cijelom svijetu zbog toga što su muslimani bili poznati po svojoj toleranciji i strpljenju tokom proteklih vijekova.”

„Problem s evropskim društvima’, dodao je, ‘da ne prave razliku između islama kao religije i civilizacije koji su uvijek bili poštovani od strane Zapada s jedne strane, i pojedinaca čija ponašanja ne predstavljaju učenja ove religije s druge strane. Na pitanje o muslimanima u Francuskoj, Pinot je rekao da iako oni čine znatan dio stanovništva Francuske, oni su još uvijek nisu integrirani u francusko društvo.

“Oni ne razumiju u potpunosti francusko društvo, a Francuska nije vjerski tolerantna.” Što se tiče kontroverzi oko nikaba, Pinot je naglasio da to nije problem koji se tiče svih muslimana jer mali je broj muslimanki u Francuskoj, ne više od nekoliko desetina, koje nose nikab. “Problem nikab zahtijeva političku dimenziju zbog reakcija muslimana prema njemu.”

Pinot je rođen u 1954. godine u Avignonu na jugu Francuske, a djetinjstvo je proveo u SAD-u i Velikoj Britaniji. 1970-ih je putovao u Siriju gdje je upoznao nekoliko muslimanskih učenjaka i prešao na islam. Trebalo mu je više od tri decenije da prevede Kur’an na francuski jezik, a također je preveo nekoliko knjiga o islamskom zakonodavstvu s arapskog na francuski jezik. Njegove knjige rado čitaju muslimani francuskog govornog područja širom svijeta.

IslamBosna.ba

Leave a Reply