Muslimani kao važna marketinška grupa

0

muslim_consumersIslamBosna.ba – Reklame koje za ciljnu grupu posebno imaju muslimane je sljedeći trend u marketinškom svijetu. To predskazuje više eksperata, koji podcrtavaju da su muslimani sve više i više jedna jaka kupovna grupa, koja se predugo ignorisala od strane stvaraoca reklama i PR-stratega.

Trend ignorisanja se trenutno mijenja. Reklame šampona, halal paste za zube, te mobilne aplikacije su neki od novih produkata koji se predstavljaju na međunarodnom tržištu.

New York Times, koji je ove sedmice govorio o trendu, spominje više primjera multinacionalnih kompanija koje su u posljednje vrijeme usmjerili svoj marketinški rad eksplicitno na muslimanske kupce. Kompanija Unilever je lansirala Sunsilk šampon koji bi trebao biti dobar za skalp koji biva iritiran nošenjem hidžaba ili sličnih šalova.

Colgate reklamira certificiranu halal pastu za zube, te tekućine za ispiranje zuba. Jedan veći dio običnih tekućina za ispiranje zuba sadrži alkohol, a što je zabranjeno po islamskim principima. Colgate produkti su na sebi dobili halal oznaku, a što se također izražava na Colgatoeovim televizijskim reklamama.

Također se i industrija mobilnih telefona počela direktno obraćati muslimanskim kupcima, s aplikacijama kao što su religijski kalendari, aplikacije za namaska vremena, te mogućnost downloada Kur’ana.  

Paul Temporal, istraživač pri Said Business School pri Oxfordskom Univerzitetu nema sumnje da je «islamski marketing» sljedeći veliki talas u brendiranju.

IslamBosna.ba

Leave a Reply