Slatkiši sa dodacima vitamina?

0

260710aIslamBosna.ba – Organizacija za zaštitu konzumenata Foodwatch je kritizirala reklame vitaminskih dodataka u prehrambenim artiklima. Primjer su poznate Nimm2-bombone proizvođača Storck. Ovo preduzeće, sa sjedištem u Njemačkoj, reklamira svoje proizvode dodacima vitamina koji su ustvari sasvim suvišni, prema navodima Foodwatcha.
Glavna kritika Foodwatcha je u tome da proizvođači slatkiša i gotovih jela hvala svoje proizvode dodacima vitamina, koji su sasvim nepotrebni i koje organizam jednostavno izbacuje iz sebe.

Vitaminski dodaci u prehrambenim artiklima su većinom samo trik kojim se služe velika imena kao Storck, kako bi kod roditelja probudili osjećaj da djeci mogu dati slatko, a ujedno i nešto „zdravo“. Anna Markwardt, odgovorna za Foodwatchovu kampanju pod nazivom abgespeist.de, kaže da djeca u većini slučajeva ne pate od nedostatka vitamina i da je ovakav vid reklame jednostavno jeftin trik.
Također se kritizira reklama sa dekstrozom (kod Nimm2-bombona), jer takav šećer nije ništa bolji od običnog, a ujedno se koristi samo minimalna količina dekstroze u odnosu na običan šećer. Za isti proizvod se reklamira povećan postotak voćnog soka, kojeg je u obliku koncentrata samo 1,3% u ovim bombonama.
Storck demantira ovakve optužbe. Glasnogovornik ove firme navodi kako kupci cijene njihove tradicionalne proizvode već godinama upravo zbog dodataka vitamina i da je reklama sasvim transparentna, istinita i jasna.
Foodwatch ne kritizira samo Storck zbog zbunjujućih reklama, već i druge proizvođače slatkiša. Kellog’s svoje pahuljice za doručak reklamira dodanim vitamina, Capri svoj osvježavajući napitak ili Nestle kakao.
Foodwatch podvlači kako dodani vitamini ne mijenjaju činjenicu da su slatkiši produkti koji se, obzirom na sadržanu količinu šećera, trebaju konzumirati u racionalnim mjerama.

IslamBosna.ba

Leave a Reply