Prevare: Nema garancije za sniženu i robu plaćenu karticom

0

snizenjaNapomene da se na proizvode na sniženju ne primaju reklamacije predstavljaju prevaru i kršenje postojećih zakona o trgovini i zaštiti potrošača, kaže Mesud Lakota, sekretar Udruženja za zaštitu potrošača Kantona Sarajevo, komentirajući ovu, sve češću praksu trgovaca.   

– Roba na sniženju, koje prema zakonu mora biti najmanje 30 posto od zaliha, podliježe istom tretmanu kao i roba koja je u redovnoj prodaji, pa i garantnom roku. Nema nikakvog razloga da se na nju ne primaju reklamacije. Međutim, to praktikuju određeni trgovci, čime, osim kršenja zakona, daju do znanja da s tom robom nešto nije uredu – rekao je Lakota.

Osim slučaja nedavanje garancije za sniženu robu, Lakota kaže da je imao žalbe potrošača i na određene trgovce koji ne daju garancije ako se plaća karticom.

– Jednom kupcu kojem se to desilo objasnili su da ta roba ne podliježe garanciji jer ne plaća gotovinom. Međutim, sve su to malverzacije trgovaca – govori naš sagovornik, koji potrošačima poručuje da ne nasjedaju na takve trikove.

Opravdani slučaj

Lakota ističe da je nedavanje garancije opravdano samo u slučajevima kupovine oštećene robe, koja se kupcima nudi mimo redovne prodaje i čijih su nedostataka već pri kupovini svjesni i sami potrošači.

Avaz

Leave a Reply