IslamBosna.ba- Prema vjerovanju ehlu-s-sunneta, zasnovanom na brojnim sunetskim izvorima i historijskim podacima, Allahov Poslanik, s.a.v.s., je imao četiri kćerke; Zejnebu, Rukajju, Ummu Kulsim i Fatimu, r.a. Rukajja i Ummu Kulsim su bile udate za Osmana b. Affana, r.a., i on je zbog toga prozvan nadimkom Zu-n-nurejn, što u prijevodu glasi Vlasnik dva svjetla jer je bio dvostruku Poslanikov, s.a.v.s., zet. Fatima, najmlađa Poslanikova kćerka bila je udata za Aliju b. Ebi Taliba, r.a.

Istraživajući šiijsku literaturu primijećujemo da oni govore samo o jednoj Poslanikovoj kćerki, Fatimi, r.a., dok ostale tri u najmanju ruku zapostavljaju idući toliko daleko da im niječu bilo kakvu vezu sa Allahovim Poslanikom, s.a.v.s., i smatraju da one, zapravo, nisu bile Poslanikove, s.a.v.s., kćerke. Prema jednoj verziji, one su bile Hatidžine kćerke iz prvog braka, a prema drugoj verziji one su bile kćerke Hatidžine sestre Hale koje je ova druga uzela na izdržavanje.

Hasan el-Emin, šiijski libanski historičar i sin jednog od najvećih šiitskih autoriteta, Muhsina Emina, rođen 1908. godine, u svom djelu Da’iretu el-me’arif el-islamijje eš-ši’a, enciklopediji šiizma od 26 tomova, u prvom tomu, na strani 27 kaže: “Historičari spominju da je Allahov Poslanik, s.a.v.s., imao četiri kćerke. Analizom historijskih izvora ne nalazimo argumente da je Poslanik, s.a.v.s., imao ijednu drugu kćerku osim Fatime, već je jasno da su ostale koje se spominju kao Poslanikove, s.a.v.s., kćerke zapravo Hatidžine kćerke iz prethodnog braka.”

IslamBosna.ba

By