Svjetski Dan Kudsa

0

Svjetski Dan Kudsa

I ovoga, posljednjeg petka u ramazanu, muslimani širom svijeta će obilježiti Svjetski Dan Kudsa, u znak jedinstva sa ummetom koji suosjeća ogorčenje i povrijeđenost zbog činjenice da cionistički režim Mesdžidu-l-Aksa drži pod opsadom i pod prijetnjom rušenja.– Predsjednik Štaba Intifade i Kudsa saopštio je da će se ovogodišnji Dan Kudsa obilježiti pod parolom “Islamsko buđenje, povjetarac oslobađanja Kudsa”.

Ramazan Šerif je objavio da je nakon brojnih konsultacija sa istaknutim misliocima i ekspertima dogovoreno da se ovogodišnji zadnji petak u mjesecu Ramazanu, poznat kao Svjetski dan Kudsa, obilježi uz parolu “Islamsko buđenje, povjetarac oslobađanja Kudsa”.

Koliko znate o ovom Svjetskom danu? Da li će se i na koji način organizovati kod nas u BiH ovaj Svjetski dan podrške Palestinskom narodu?

Aktivisti udruženja „Solidarnost“ podršku  palestinskom  narodu otpočeli sa Danom Kudsa još prije 6 godina.

I ove godine pored svih aktivnosti koje imaju neće zaboraviti svoju braću u Palestini i na ovaj način podržati njihovu borbu za slobodu, domovinu i dostojanstvo ummeta.

Uz videoprojekciju i podjelu prigodnog promo materijala  u nekoliko džamija u Bihaću želimo upoznati vjernike sa trenutnim  dešavanjima u Šamu ali i Arakanu- Burmi.

Već više od 60 godina, znači od vremena izraelske okupacije Palestine, stanovništvo palestinskog teritorija je svjedokom svakodnevnih zločina. Pored šest decenija okupacije i tortura, cionistički režim nije prekinuo sa svojim nehumanim potezima u odnosu na lokalno stanovništvo, dok je imao svesrdnu podršku međunarodne zajednice.

Posljednjih godina palestinska nacija posjeduje nešto veću podršku islamskih zemalja.

alt

U procesu pružanja snažne podrške palestinskoj naciji, rahmetli imam Homeini je posljednji petak u muberak mjesecu ramazanu proglasio Svjetskim danom Kudsa, te je od svih muslimana svijeta, od svih građana naše planete tražio da ovaj petak obilježe u demonstracijama ili drugim manifestacijama u znak podrške palestinskom narodu. Pozitivan odgovor velikog broja naroda islamskih zemalja već tog prvog ramazana nakon pobjede islamske revolucije je omogućio formiranje Svjetskog dana Kudsa. Ovaj pokret se jednostavno pretvorio u pokazatelja snažnog protivljenja izraelskom postojanju, njegovim zločinima i torturama nad palestinskom nacijom i regionalnim zemljama.

Prirodno je da je će svaki glas koji se podigne u znak podrške palestinskoj naciji ili protiv izraelskog režima probuditi bijes i gnjev zvaničnika u Tel Avivu i svjetskim centrima moći koji podržavaju izraelski režim i samim tim njegove zločine nad palestinskom nacijom. Pojedine islamske i arapske vlade  nisu  zadovoljne obilježavanjem Svjetskog dana Kudsa, dok se u pojedinim gradovima ograničavaju ili čak zabranjuju održavanja sličnih manifestacija. Čak se može primijetiti da su pojedine vlade nezadovoljen time što je Islamska Republika Iran pokrenula ovu inicijativu i jedan dan u godini proglasila danom snažne podrške palestinskoj naciji.

Pogled i analiza dosijea izraelskih zločina nad Palestincima, posebno posljednju godinu dana, pokazuje da se ovaj režim putem dijaloga ili mirovnih inicijativa ne može privoliti na dobrovoljno povlačenje sa okupiranog teritorija, nego je to moguće ostvariti snažnim narodnim pokretima, poput obilježavanja Svjetskog dana Kudsa posljednjeg petka u mubarek mjesecu ramazanu. Ovo je jedan od metoda vršenja pritiska naroda svijeta na svoje vlade da učine više napora na ostvarenju prava palestinskog naroda.

Džamija Aksa je sveto mjesto, treće sveto mjesto u islamskoj kulturi i vjerovanju i ujedno prva kibla muslimana. Pa i pored toga, izraelski agresor svakodnevno pokušava što više narušiti njene fundamente u namjeri njenog uništenja, a sve pod izgovorom pronalaska i ponovne izgradnje Sulejmanovog Alejhiselam hrama. Prošle godine su povećane aktivnosti na rušenju dijelova podzemnih osnova džamije, dok se nastavljaju napori na izgradnji podzemnih tunela ispod džamije, pod izgovorom formiranja snažnog turističkog mjesta, ali protesti islamskih nacija protiv ovakvih izraelskih poteza nisu urodili plodom. Pored toga, izraelska strana raznoravnim vidovima «bezbjedonosnih» mjera i onemogućavanja dolaska domicilnog palestinskog stanovništva, posebno muslimana, ovom regionu, žele predstaviti sliku da je ovaj dio Palestine uvijek bio jevrejski, i na taj način žele provesti program jehudizacije Bejtul Mukaddesa.

Nastavljaju se i izgradnje dodatnih cionističkih kolonija u koje se smještaju doseljeni jevreji iz cijelog svijeta, a tom činu se protive i najveći svjetski pomagač izraelskog režima, Sjedinjene Američke Države. U vrijeme predsjedničkog mandata Benjamina Natanjahua su proširene aktivnosti na izgradnji dodatnih jevrejskih kolonija jer je njegova vlada izdala naredbu o rušenju palestinskih kuća, konfiskaciji njihovog zemljišta i pravljenju dodatnih stambenih jedinica za potrebe cionističkog okupatora. Cionisti Kuds žele predstaviti svojom prijestonicom, te stoga žele primorati sve Palestince da napuste ovaj grad kako bi na njihovo mjesto došli jevreji. Nastavljaju se i napori na promjeni izgleda ovog grada, posebno u kulturnom sektoru. Na taj način cionisti su počeli sa uništenje drevnih muslimanskih mezaristana u tom dijelu Palestine i gradnji parkova za potrebe jevrejskih stanovnika. Stoga vidimo da je Svjetski dan Kudsa jedna pozitivna inicijativa koja može učiniti mnogo toga na formiranju pozitivne svijesti kod svjetskog stanovništva i omogućiti jačanje anticionističkog pokreta u svijetu.

 

O  AL – AKSA DŽAMIJI

 

“Podnožje Al-Akse je sasvim šuplje. Tu su desetine duplji visine dva metra i zbog toga se Al-Aksa svakog trena može urušiti.”alt

Hanna je, osim toga, skrenuo pažnju i na novi tunel od 600 metara, koji je iskopan južno od Al-Akse, u Silvanu, koji se spominje i pod imenom “Grad kralja Davida”.

“Jevrejski arheolozi već godinama tragaju za Solomonovim hramom, ali do danas nisu uspjeli doći do bilo kakvog traga. Ne mogu ni doći, jer takvo što i ne postoji”, kazao je Hanna Issa.

Issa je pozvao međunarodnu zajednicu da izvrši pritisak na Izrael i zaustavi iskopavanja.

Da li ste znali?

  1. Da je Mesdžidul Al Aqsa drugi mesdžid na Zemlji.
  2. Da je napravljen 40 godina nakon Ka’be u Mekki.
  3. Da većina učenjaka su mišljenja da Mesdžidul Al Aqsa je prvi put napravljen od Adema [as].
  4. Da je Ibrahim [as] obnovio Mesdžidul Al Aqsa u Jerusalemu kao što su on i Ismail [as] obnovili Ka’bu u Mekki.
  5. Da je poslanik Davud [as] započeo obnavljanje Mesdžidul Al Aqsaa.
  6. Da je Poslanik Sulejman [as] taj koji je konačno dovršio izgradnju Mesdžidul Al Aqsaa.
  7. Da je Mesdžidul Al Aqsaa napravljen od Sulejmana [as] razrušen 587. g. p.n.e. od Nebukodonosora Kralja Babilona.
  8. Da Židovi zovu ovaj isti Mesdžidul Al Aqsa napravljen od Sulejmana [as] kao svoj Hram.
  9. Da su Židovi obnovili svoj Hram na istom mjestu 167. g. p.n.e. ali je razrušen 70. g. n.e. i Židovi protjerani iz Jerusalema.
  10. Da je prostor Mesdžidul Al Aqsaa ostao ruševina i bio smetljište čitavih 600 godina dok nije veliki halifa Omer ibn Hattab oslobodio Jerusalem 637/8 g.
  11. Da je halifa Omer ibn Hattab osnovao vakuf Mesdžidul Al Aqsa i napravljena je drvena džamija.
  12. Da je Omejevićki halifa, Abd’ al Malik ibn Marwan 691/2 [72/73 H.G.] započeo konstrukciju, Kupole na stijeni – danas je to džamija sa Zlatnom kupolom.
  13. Da je Burakov zid ili Zapadni zid gdje je Poslanik Muhammad [savs] svezao jahalicu Buraka prilikom noćnog putovanja Israa koji Židovi zovu Zid plača.
  14. Da je za Muslimane to sveta zemlja ili područje Haremi Šerifa koja je treća po svetosti.
  15. Da se unutar područja Harema Al Aqsaa nalazi Mesdžid Al Aqsa [Džamija sa Crnom kupolom] i Kupola na stijeni [Džamija sa Zlatnom kupolom].
  16. Da je Izrael okupirao Mesdžidul Al Aqsa 1967.g.
  17. Da su židovski fundamentalisti napravili 100 pokušaja da unište Al Aqsa otkako su 1967. ga okupirali. Vatra 1967. podmetnuta od njih je uništila 900 godina star Minber postavljen od Salahudina Ejjubije, velikog muslimanskog heroja.
  18. Da fundamentalisti žele da raznesu i unište Mesdžidul Al Aqsa i zamjene ga sa židovskim Hramom.

 

altMolim vas proslijedite svakom bratu i sestri ovu poruku. Svi muslimani moraju znati ovu šokantnu istinu.

Slijedi još nekoliko slika iskopavanja ispod Mesdžidul-Aksaa.

Slijedi slika cionističkog hrama. Ovo je prva konstrukcija napravljena od strane cionista ispred džamije El-Aksa.

Umjetničko izdanje Solomonovog hrama.

Slijede slike pukotina na stubovima i zidovima džamije El-Aksa kao rezultat iskopavanja.

Džamija sa zlatnom kupolom nije džamija El-Aksa. Ovo je Kubetus-Sahra (Kamena kupola). A džamija El-Aksa je iza džamije Kubetus-Sahra.

Kad god se u javnosti spomene džamija El-Aksa, cionistički i mediji koji su pod uticajem cionista prikažu sliku Kubetus-Sahraa. Zašto? Da ljudi ne bi znali koja je u stvari džamija El-Aksa.

Ovo je cionistički trik koji ima za cilj da zbuni ljude kada džamija El-Aksa bude srušena, tako da većina ljudi i ne shvati šta se desilo. Muslimani, neka vam bude dužnost da znate koja je prava džamija El-Aksa.

Evo i fotografija džamije El-Aksa:

Pukotine u dvorištu i unutrašnjosti džamije El-Aksa. Primijetit ćete da je u pozadini džamija Kubetus-Sahra.

 

Izjava uleme i muftija Balkana o džamiji Al-Aksa

Objavljeno: ponedjeljak, 23 April 2012 16:09

Sarajevo, 23. april 2012. (MINA) – Hvala Allahu Gospodaru svjetova, neka su blagoslov i mir na našeg vjerovjesnika Muhameda, s.a.v.s., koji je poslan kao milost svim svjetovima, na njegovu porodicu i ashabe. Uzvišeni Allah kaže: – Hvaljen neka je Onaj koji je u jednom času noći preveo Svoga vjernog slugu iz Hrama časnog u Hram daleki, čiju smo okolinu blagoslovili kako bismo mu neka znamenja Naša pokazali. On, uistinu, sve čuje i sve vidi (Kur’an, 17:1)

Tragom poziva palestinskog muftije da se posjeti Kuds (Jerusalem), a nakon što su se  egipatski muftija Ali Džume i Šejh Habib Ali Zejnul Abidin Al-Džifri odazvali pozivu i posjetili džamiju Al-Aqsā (Al-Mesdžidu-l-aqsā), postupajući po hadisu vjerovjesnika Muhammeda, a.s.., u kojem je rekao: „Nisu preporučljiva teška putovanja osim u slučaju putovanja  radi posjete tri džamije, a to su Kaba (Al-Mesdžidu-l-harām) u Mekki,  ova moja džamije (u Medini)  i džamija Al-aqsā (Al-Mesdžidu-l -aqsā)” –  ulema i muftije Balkana oglašavaju se izjavom u kojoj se kaže:

– Dolje potpisani, ulema i muftije, ne vide nikakvu smetnju da se posjećuje  džamija Al-aqsā u Jerusalemu, jer te posjete koriste  našem Ummetu, štite svetost    Al-Masdžidu-l-aqsā, daju podršku  pravu palestinskog naroda  te oživljavaju pamćenje kod mladog naraštaja o važnosti Bejtu-l-maqdisa protiv nastojanja cionističke ideologije da se islamski identitet Kudus-i šerifa izbriše i zaboravi u korist nasilne judeizacije jednog od tri najsvetija muslimanskog hrama.

– Također ulema i muftije Balkana podržavaju osnivanje Vakuf-katedre Imama Gazalije za izučavanje islama u džamiji Al-Aqsa (Al-Mesdžidu-l-aqsā), pod pokroviteljstvom kralja Hašemitske Kraljevine Jordan, kako bi se time dao islamski naučni i duhovni podsticaj čuvarima Kudus-i šerifa.

– Također, ulema i muftije Balkana pozivaju da se održi konferencija u Jordanu, na kojoj bi se okupila ugledna ulema iz svijeta radi postizanja konsenzusa i zajedničke riječi u traženju najboljeg puta za zaštitu džamije Al-Aqsā (Al-Mesdžidu-l-Aqsā) od otuđivanja i rušenja, a taj put mogu biti organizirane posjete muslimana, posebno uleme, džamiji Al-Aqsa u Bejtu-l-maqdisu.

– Učimo dovu Allahu Uzvišenom da prosvijetli um svim ljudima i da u od Allaha blagoslovljenoj zemlji zavlada mir i sigurnost kao blagoslov za cijelo čovječanstvo!

(nastavlja se)

http://www.jeftineaviokarte.com/component/content/article/29-destinacije/49-al-aksa-damija-jeruzalem.html

 

Napadi cionista na Al Aksu

altNakon što su na listu židovske kulturne baštine dodali Ibrahimovu džamiju u Hebronu (koja je od tad 75 % pretvorena u sinagogu) i Bilal bin Rabah džamiju u Betlehemu, Pokret za obnovu Svetog hrama je uputio pismo Natanjahuu da Brdo Hrama (Al-Harem Al-Šerif) treba dodati na popis židovske baštine jer je  po njima to  najvažniji dio židovske kulturne baštine, najvažnije vjersko područje i osnova njihovog postojanja. Izvori govore da se još oko 150 Palestinskih područja želi dodati na taj popis, a tu spada i Al Aksa džamija kao i crkva Svetog groba. Prema Kršćansko-muslimanskom odboru za potporu Jeruzalemu i svetim mjestima, taj popis i pismo Natanjahuu je ozbiljna politička izjava i objava rata svetim mjestima, kulturnoj baštini i historiji kako bi se nakon palestinske  zemlje, judaizirala i sveta mjesta te uništio arapsko islamski identitet.

Napadi na Al Aksu su dio kontinuiranog etničkog čišćenja Jeruzalema i judaizacije istog. Jedni vode kampanju da unište Al- Aksu i na njezinom mjestu sagrade Treći hram, a drugi da je zauzmu i pretvore u sinagogu. Takve kampanje su podržane vladinim i općinskim aktivnostima za jačanje ilegalne cionističke prisutnost u gradu. Koraci za judaiziranje  Jeruzalema uključuju izgradnju više ilegalnih cionističkih kolonija i stambenih jedinica za cionističke doseljenike u Jeruzalemu. Palestinci koji zive u predgrađu Brda Hrama dobili su naloge za evakuaciju i srušeni su im domovi, provode se iskopavanja  i istraživanja kako u području Hrama, tako i u  njegovoj neposrednoj blizini. U tim predgrađima je izazvano već nekoliko klizišta, a  pored toga iseljavani su palestinski stanovnici.  Cilj je oslabiti temelje Al Akse i izazvati njeno propadanje. Još jedan od planova jeste rušenje obližnjih naselja i izgradnje Talmudskih vrtova koji bi okruživali Brdo hrama.

Odmah nakon okupacije Istočnog Jeruzalema 1967., cionisti su počeli provoditi etničko čišćenje kako bi napravili prostora za američke i evropske židove (doseljenike). Imali su plan da izbrišu palestinski Jeruzalem i zamijene ga cionističkom verzijom. Jedna važno distinktivno obilježje palestinskog  Jeruzalema jeste Al-Harem Al-Šerif (Hram Brda) koji uključuje Al-Aksa džamiju i Kupolu na stijeni. Kako bi u potpunosti izbrisali palestinsko obilježje grada, bilo je potrebno da izbrišu  i Al-Harem Al-Šerif kompleks. U cilju ostvarenja svojih planova, serije napada, pod različitim nazivima i opravdanjima, provedene su na području tog kompleksa.

Serije napada uključuju :

1. Potpuno uništenje Magrabeh muslimanskog kvarta i Al Šaraf naselja  koje je bilo uz zidove Al Akse . Stotinjak palestinskih domova i zgrada je srušeno, a stanovnici protjerani kako bi se napravilo mjesta za Jevrejski kvart, a na ruševinama palestinskih kuća podignut je trg za  svrhe Zapadnog zida.

2. Iskopavanja i istraživanja ispod Al-Harem Al-Šerif kompleksa i oko njega, pod izlikom arheoloških istraživanja. Još od 1968. se kopa ispod kompleksa u potrazi za Solomonovim hramom. To je oslabilo temelje kompleksa i u opasnosti je da se uruši. Takvo iskopavanje i kopanje tunela predstavlja kršenje Haških i Ženevskih konvencija, rezolucija UN-a i UNESCA u pogledu Jeruzalema.  Pored toga taj kompleks je sveto mjesto za muslimane i tako cionisti pokazuju svoj prezir i omalovazavanje muslimana.

Iskopavanja su se odvijala 1967-1968, 1969, 1970, 1972-197419771980, 1988, 1994, 19951996, 1997, 2009..

Kontinuirana iskopavanja ispod kompleksa, u kojima se koriste teška oruđa i kemikalije kako bi rastopili kamenje slabi temelje istog. Uništen je glavni ulaz Jeruzalemskog zavoda za vakuf, urušen je krov Osmanove dzamije i urušio se kameni zid Svetog hrama. Također cionisti na taj način imaju slobodan prilaz kompleksu kroz mrežu tunela. Istodobno Izraelska vlast ne odobrava organima Zavoda za vakuf da renoviraju kompleks.

3. Pokušaji terorističih napada židova fanatika da unište Al Aksu i Kupolu na stijeni.

Čim su izraelske okupacijske snage  okupirale Stari grad Jeruzalem, glavni vojni rabin  Šolmo Goren je htio da se te dvije građevine  odnesu u zrak, a kasnije je tvrdio da je to tada bila jedinstvena prilika koju su trebali iskoristiti.

09.08.1967: Izraelski vojni rabin Šolmo Goren predvodi 50 naoružanih ekstremista na Al Aksu govorći im da je to sveta zapovijed, i tamo predvodi molitvu.

21.08.1969: Cionistički terorista pokušava da zapali Al Aksu

Denis Mihale Rohan je zapalio u džamiju mirhab star 800 godina i vatra se razbuktala. Palestinci su požurili da je ugase, neobjašnjivo je nestao dotok vode tako da su u kantama donosili vodu a  vatrogasci su iz nepoznatih razloga odgodili dolazak.

05.09.1980: Rabin Meir Kahane  pripadnik Guš Emunim terorističke grupacije pokušao  je u petak odnijeti u zrak  Al Aksu sa eksplozivom .

08.04.1982: Eksploziv  koji je postavila teroristička grupacija Guš Eminim pronađena je u ulazu u Al Aksu i demontirana je.

11.04.1982: Cionisti su izvrsili masakr u Al Aksa džamiji, gdje je povrijeđeno preko 100 Palestinaca a smrtno najmanje troje.

Slični događaji su se odvili i 25.07.198210.03.198327.01.198429.11.1994, 30.12.1995, 27.03.1997,13.05.1998, 07.01.2001, 17.10.2004.-Pojačan rizik od napada, 16.05.2005.-upozorenje na moguće napade.

4. Kontinuirani pokušaji židovskih fanatika da uđu u Al Aksu i obavljaju molitve koje imaju za cilj  kasnije preuzimanje kompleksa, kao što su učinili sa Ibrahimovom džamijom, gdje je ona u 75 % pretvorena u sinagogu.

altTokom preko 100 registriranih napada, izraelske okupacijske snage uvijek su bile uz i štitile jevrejske napadače te su učestvovali  u napadima cionistički fanatika. Oni koji imaju za cilj uništenje Al Akse i Kupole na stijeni i rade na tome su: cionisti, fanatičke židovske terorističke grupe, kršćani fundamentalisti i bogati Židovi-cionisti iz Amerike i svijeta.

Jevrejski i kršćanski cionisti su se udružili kako bi ostvarili svoj san da izgrade Treći hram i požure dolazak Mesiha. Za ovu svrhu su osnovali „Fondaciju vjernu Hramu  brda „ koja ima urede u Los Angelesu i Jeruzalemu. Oni pružaju financijsku pomoć jevrejskim militantnim skupinama u okupiranoj Palestini kako bi mogle nastaviti sa planovima da unište Al Aksu.

 

Jevrejski cionisti se dijele u dvije drupe : vjerski fanatici i sekularisti. Dok vjerski fanatici žele da unište Al Aksu kako bi izgradili Treći hram, i požuruju dolazak Jevrejskog Mesiju, sekularni jevreji žele uništenje iz političkih razloga.

Izraelski Vrhovni sud dopušta cionističkim fanaticima, koji su prethodno prijetili da će odnijeti  u zrak Al Aksu ulazak u nju i obavljanje molitve u istoj. Izraelske okupacijske snage štite militantne fanatike kolonijaliste i dopuštaju  im da oskrnave  Al Harem Al Šerif.  Kada ti fanatici pokušaju dići  u zrak Al Aksu ili izvršiti masakr, Palestinci su ti koji su kažnjeni.Kad u tim okolnostima dođe do sukoba, izraelska policija ubije, povrijedi ili uhiti Palestince. Isto tako Izraelska policija stavlja ograničenja Palestincima koji žele da obavljaju molitvu u Al Aksi. Poslije svakog jevrejskog terorističkog napada, Izraelske vlasti tvrde da je to bio izolirani incident, kojeg je izvršilo pishički nestabilno lice.

Također Izrael koristi Kupolu na stijeni kako bi je  promovirao kao ultimativnu jevrejsku atrakciju. Zašto bi oni dopustili da se jedno od svetih islamskih područja koristi kao referenca za njihovu zemlju? To nema nikakve veze sa vjerskom tolerancijom ili stvarima te vrste. Cionisti su zadnji koji mogu govoriti o vjerskoj toleranciji jer su poznati po tome da ograničavaju vjersku slobodu palestinskim muslimanima i kršćanima.

I dok se Palestinci između sebe bore za vlast, dok se arapske vođe utrkuju kako bi udovoljili SAD-u i Izraelu, te dok arapske i muslimanske nacije gledaju i ne čine ništa, cionisti energično rade na tome da uspostave Treći hram u srcu Al Akse, uz podršku cionističke vlade i kršćanskih fundamentalista.

(solidarnost-bosna

Leave a Reply