Ramazanska lutrija, vrlo moguće
Komercijalizacija, koja prati i blagdane drugih religija, uplela se i u navike muslimana u Bosni i Hercegovini.
Estradizacija i komercijalizacija Ramazana se, naime, nastavlja punom parom, a smisao, duh, i prave vrijednosti Ramazana se zaboravljaju.
Iftarski meniji, originalni ramazanski somuni, ramazanski TV-shopovi i marketinški asortimani od mineralne vode do posuđa i bajadera, mahalski tradicionalizam, samopromocija, površnosti, nargile, boys ili girls bendovi za ‘duhovnu’ muziku, bukvaliziranje, estradizacija i kičeraj, ramazanska sniženja..
Ne bi bilo za čuđenje da u skorije vrijeme dobijemo i Ramazansku lutriju!
“Vi učestvujete u emisiji u kojoj govorite o Ramazanu, govorite o postu. Dok vi govorite za stolom se poslužuju recimo sokovi te i te firme i to je reklamiranje kojeg vi niste ni svjesni, i to je ta sveopća komercijalizacija. Ključna je stvar što se tu predmetima, stvarima, proizvodima potiskuju i vizualno zamjenjuju i u drugi plan stavljaju vrijednosti o kojima govorimo”, kazao je Mustafa Spahić. Prošle godine..
Vakat.ba