Traže da skelu tešku 20 tona izvade iz Drine i dovezu u Tuzlu na carinjenje!?

0

Traže da skelu tešku 20 tona izvade izDrine i dovezu u Tuzlu na carinjenje!?

To i ne bi bio problem da skela nije duga 20, široka šest metara i teška 20 tona! U MZ Janja su šokirani i iznenađeni ovim zahtjevom carinskih službenika iz Tuzle.

Gdje prestaje logika, tu počinje Bosna. Ova izjava ovih dana dobija potpuno značenje na primjeru skele u Janji. Od Janjaraca se traži da skelu, koja se priprema za puštanje u funkciju, izvade iz Drine i odvezu u Tuzlu, kako bi je ocarinili!?

To i ne bi bio problem da skela nije duga 20, široka šest metara i teška 20 tona! U MZ Janja su šokirani i iznenađeni ovim zahtjevom carinskih službenika iz Tuzle.

-Službenik carinske službe BiH Ahmet Šerifović je od predstavnika MZ Janja tražio da skelu dovezemo na carinski terminal kako bi bila ocarinjena. Da bi skela bila transportovana do carinskog terminala potrebno je obezbjediti autokran da bi je izvadili iz rijeke Drine i obezbjediti specijalni transport uz pratnju policije, koji bi koštao između 10.000 i 15.000 KM.To bi bilo gotovo u visini polovice dosadašnjih troškova kupovine i rekonstrukcije skele. Zar nije logičnije da neko iz Carine dođe u Janju i tu obavi carinjenje-pitaju se u MZ Janja, dodajući da nemaju toliko novca.

I novac za kupovinu i rekonstrukciju skele su prikupili od donatora.

Sklela u ovom povratničkom naselju kod Bijeljine trebala bi početkom maja biti puštena u funkciju. Ona će omogućiti Janjarcima da nesmetano dolaze na svoja imanja koja se nalaze na desnoj obali Drine, koja gruntovno pripadaju BiH, odnosno njima.

U ratu ukinuta, nakon sedam godina dogovaranja i usklađivanja, skela je ponovo tu da poveže obale, imanja i ljude. Metalna skela kupljena je od MZ Badovinci (Republika Srbija). Kupovinu i rekonstrukciju skele su finansirali: Ministarstvo sigurnosti BiH, Federalno ministarstvo za izbjegla i raseljena lica i Federalno ministarstvo za prostorno uređenje.

Nakon kupovine, transporta, rekonstrukcije skele i pribavljanja potrebne dokumentacije u Srbiji koja je potrebna za registraciju skele za transport ljudi i roba na malograničnom prijelazu, došlo je do pomenutih problema u carinskoj službi BiH.

Hoće li logika pobijediti birokratiju?

(E. H. / Bportal.ba)

(bportalba)

Leave a Reply