“Bosnia kafa” u turskim marketima

0

alt

Otkako posluje u okviru AS Grupacije, zajedno sa još 4 kompanije, Vispak je ostvario najbolje rezultate u 40 godina svog postojanja. Ovih dana je realizovana saradnja sa turskim privrednicima, što je bio povod razgovora sa direktorom kompanije Vispak Rusmirom Hrviće  i PR-om AS Grupacije Adisom Hasakovićem.

„Uporedo sa aktivnostima na domaćem tržištu, Vispak je započeo pregovore sa partnerima u Turskoj. Ti razgovori su uspješno okončani a upravo ovih dana realizovana je prva pošiljka “Bosnia kafe”, rekao je Hasaković. “Ovom prilikom želim se zahvaliti turskim domaćinima, udruženju tursko-bosanskih privrednika BİGMEV, koji su nam pomogli i otvorili vrata turskog tržišta i povezali nas sa nekoliko velikih tržnih lanaca. Jedan od tih tržnih lanaca je i Şayp sa sjedištem u Bursi, a za nas je vrlo bitno da je riječ o tržnom lancu čija se potrošačka korpa u većoj mjeri odnosi na bolje platežne kupce”, dodao je Hasaković.

Da se zaista radi o velikom uspjehu, govore i činjenice da je Vispakova “Bosnia kafa” od ovih dana dostupna turskom tržištu koje čini oko 80 miliona stanovnika, a turska ekonomija jedna je od rijetkih koje su uspješno prebrodile globalnu finansijsku krizu.

“Bosnia kafa” je prvi bosanski proizvod na turskom tržištu, ali ne i posljednji. “Otišla je isporuka „Bosnia kafe“, a uporedo se vode razgovori sa turskim partnerima o plasmanu Vispakove esspreso kafe i „Zlatne džezve“, naših poznatih brendova. Razgovara se i o programu takozvane „Bosanske kuhinje“, na koju su Turci posebno slabi, gdje smo mi izrazili našu kompetentnost da proizvodimo proizvode koji su u bosanskoh kuhinji alfa i omega. Plan je da svi naši proizvodi iz asortimana kafe idu na tursko tržište, gdje je „Bosnia kafa“ već otišla kao tipični reprezentant bosanske kafe. U dogledno vrijeme plasirat ćemo i proizvode iz programa začina, juhi, čorbi, čokolada i namaza, te program keksova iz Kenta”, poručio je Hasaković.

Veliko tursko tržište prilika za BiH

“Najbolji način kako da Turska pomogne Bosni i Hercegovini je da turski privrednici i turski narod kupuju bosanske proizvode. Na taj način ćemo mi u BiH zaposliti naše ljude koji bi radili u tim fabrikama, te im tako podići životni standard. Najveći problem u BiH je malo tržište. Mi u BiH radimo na tržištu od 4 miliona stanovnika, a na drugoj strani imamo tursko tržište od 80 miliona, te je s toga najbolji način da se pomogne da Turska kupuje bosanske proizvode”, istakao je direktor Vispaka Rusmir Hrvić.

Bogatstvo Bosne i Hercegovine se i ovog puta ogleda u brojnoj dijaspori. “Nama je posebno drago što ćemo sa svim tim proizvodima doći na tursko tržište na kojem živi nekoliko miliona Bošnjaka porjeklom iz BiH koji stotinu godina žive u Turskoj i koji će, vjerovatno, sa zadovoljstvom kupovati naše proizvode”, zaključio je direktor Vispaka.

(Anadolija)

(minberba)

Leave a Reply