Ombudsmen za zaštitu potrošača BiH: “BHTelecom” krši prava svojih korisnika!

0

Ombudsmen za zaštitu potrošača BiH:

Korisnici se još žale na smetnje za koje tvrde da traju od februarskog nevremena

Autor S. D.

Korisnici usluga “BH Telecoma” i dalje se žale na smetnje u telefonskom saobraćaju, za koje tvrde da traju od februarskog nevremena koje je, prema nepotvrđenim informacijama, i uzrokovalo kvar. Prigovori su, kako nam je potvrđeno, upućeni i Instituciji ombudsmena za potrošače BiH.

Kako je “Avaz” već pisao, korisnicima koji imaju smetnje nisu pomogli ni pozivi ni žalbe ovom telekom operateru, jer sve što su uspjeli dobiti jesu objašnjenja da su problemi privremeni te da će biti riješeni.

Doko: Uputili pismo RAK-u

Odbijaju prigovore

A upravo ovakvim odgovorima “BH Telecom” i drugi telekom operateri krše zakon. Iz Institucije ombudsmena, naime, potvrdili su “Avazu” da im se žale korisnici telekomunikacijskih usluga, za koje ombudsmeni kažu da su otežane zbog skrivenih nedostataka na mreži.

Kako ističe Ljubica Čolović, pomoćnica ombudsmena, telekom operateri redovno odbijaju prigovore potrošača, ili ih nastoje ubijediti da je, prema njihovim podacima, sve uredu, što se upravo dešava korisnicima usluga “BH Telecoma”, a što, kako nam je potvrdila Čolović, nije u skladu sa zakonom.

Provjeravaju navode

– Radi kolektivne zaštite potrošača, izradili smo posebno izvješće u sektoru telekomunikacijskih usluga. Izvještaj sadrži prikaz stanja i kršenje prava potrošača u ovoj oblasti te preporuke Regulatornoj agenciji za komunikacije BiH i telekom operaterima, radi otklanjanja povrede prava te većeg poštivanje prava potrošača – ističe Čolović.

U “BH Telecomu” jučer su nam rekli da su pokrenuli proceduru provjere navoda iz našeg upita te da će na pitanja o eventualnom kvaru i mjerama koje poduzimaju odgovoriti danas.

(dnevniavazba)

Leave a Reply