Upitna akcija “Dopuniš više, dobiješ više”:Kako je “BH Telecom” prevario građane

0

Upitna akcija

Sarajka kupila dopunu od 50 KM te bonus u istom iznosu koji je istekao za samo sedam dana

Mnogi korisnici usluga “BH Telecoma” obratili su se redakciji našeg lista negodujući zbog nove ponude ovog telekom operatera pod nazivom “Dopuniš više, dobiješ više”. Riječ je o ponudi kojom uz kupovinu dopune za mobilne telefone u vrijednosti od pet do 50 KM telekom operater nudi i bonus u istom iznosu.

Neugodno iznenađenje

Građani koji su nas kontaktirali doživjeli su, međutim, neugodno iznenađenje kada su, nakon uplaćene dopune, došli do saznanja da im je za nekoliko dana nestao taj bonus, iako ga nisu ni potrošili. Ovo smatraju klasičnom prevarom.

Jedna Sarajka, koje je tražila da joj ne objavljujemo ime, ispričala nam je da je kupila dopunu od 50 KM te odgovarajući bonus u istom iznosu koji je istekao za samo sedam dana!

– Kada sam se obratila “BH Telecomu”, pokazali su papir gdje sitnim slovima upozoravaju na ovu mogućnost. Mi, korisnici, međutim, taj dopis nismo dobili. Jer da jesmo, sigurno mnogi ne bi uopće ni pristali na ovu ponudu. Ovo je očigledna prevara – kazala nam je ova Sarajka.

Nađa Lutvikadić, portparol “BH Telecoma”, kaže za “Avaz” da opis ove usluge stoji na internet-stranici ovog telekom operatera te da je objavljen u glasilima gdje se reklamiraju.

– Naša procjena je da su korisnici navikli da informacije dobiju na našoj internet-stranici ili putem korisničkog servisa na broj 1444 – rekla je Lutvikadić.

Zabluda potrošača 

Ombudsmen za zaštitu potrošača u BiH Dragan Doko u izjavi za naš list navodi da je na ovaj način potrošaču prekršeno jedno od osnovnih prava – pravo na informiranost koje je propisano članom 3. Zakona o zaštiti potrošača u BiH.

– Navedeno ponašanje telekom operatera dovodi u zabludu potrošača i utječe na njegovu odluku o kupovini osnovnog proizvoda samo iz razloga što je motivirano bonusom – rekao je Doko.

Niz prigovora

– Institucija ombudsmena imala je niz prigovora potrošača zbog ovih i sličnih povreda prava potrošača te je 2011. godine sačinila poseban izvještaj u sektoru telekomunikacija i dala određene preporuke Regulatornoj agenciji za komunikacije u BiH i telekom operaterima u BiH – kazao je Dragan Doko.

(dnevniavazba)

Leave a Reply