“Mevlid Jašarević je došo iz Sandžaka iz Novog pazara u Sarajevu na Američkoj abasadi i napadao je sa kalaškom puškom u ambasadu ranijo je 2 ljudi i govorijo je da izađu ranijo ga je policija u ruku i odveli su ga u zatvor da vide iz koga stoji teorist”.

Doslovno ovako je jedan učenik napisao pismenu vježbu na temu “Pisanje realistične priče”. Njegov ‘uradak’ pojavio se na društvenim mrežama.

Za pismenu vježbu je dobio ‘dvojku’ i to, kako je napisao nastavnik/ca-jedva!

Iako će nekome možda biti smiješan, ovaj primjer antologijske nepismenosti i sam odabir teme, više je nego žalostan.

I to primjer ne samo nepismenosti učenika, već i nastavnika/ce koji je upisao “jedva dvojku”, a ni sam/a nije ispravio/la sve greške. Čak se nije udostojio/la da učeniku objasni tako jednostavnu stvar-da postoji i tačka.

 

n

Ako je ovo za ‘dvojku’, šta je onda za ‘keca’?

(bportal.ba)

(bportalba)

By teha5

Leave a Reply