Aida Hadžiavdić-Begović je odgovorna za namještanje TV istraživanja!

0

Vijesti.ba - Aida Hadžiavdić-Begović je odgovorna zanamještanje TV istraživanja!

Aida Hadžiavdić-Begović, direktorica istraživanja u agenciji “Mareco Index Bosnia”, očigledno ostaje bez argumenata na sve češće medijske natpise o namještanju tv gledanosti.

Aida Hadžiavdić-Begović, direktorica istraživanja u agenciji “Mareco Index Bosnia”, očigledno ostaje bez argumenata na sve češće medijske natpise o namještanju tv gledanosti.

Kako saznajemo iz povjerljivih izvora, ova direktorica i suvlasnica firme morat će vrlo brzo odgovoriti na brojna pitanja pred nadležnim institucijama, policijskim i istražnim organima koji su se aktivno uključili u rasčišćavanje ovog kriminalnog medijsko – marketinškog kola. Da se radi o kriminalnim aktivnostima ove firme koja netransparetno i štimanjem dijeli milionske iznose marketinških agencija, najbolje govori izjava bivšeg direktora FTV-a, Jasmina Durakovića u svojoj kolumni “Zašto tv peoplemetar treba poslati na smetljište historije” na portalu Depo.

U toj kolumni, Duraković između ostalog kaže: “Sumnje u tačnost podataka koji su televizijskom tržištu BiH isporučivani, postojale su od samog početka; ja nikada nisam vjerovao da Pink BiH sa svojim repriznim programom iz Srbije ima toliku gledanosti u ovoj zemlji. Međutim, FTV je dobro stajala na tim listama gledanosti, pa se nisam nešto previše ni bavio tim pitanjem. Sjećam se da sam jednom potegnuo pitanje kontrole ovih istraživanja, te sam pozvao predstavnike Nielsona na razgovore u BiH. Nielson je to jedva dočekao, ali je to izazvalo opće nezadovoljstvo nekoliko najvećih tv stanica i agencija. Tada smo mi za FTV izdejstovali promjenu marketa na kojim su bili instalirani peoplemetri, pa je uskoro FTV zbog toga još više popravila svoju poziciju na marketing tržištu. Onda sam ja otišao iz RTVFBIH i više se nisam dublje bavio ovim pitanjem. Neću vam sada reći koji se domaći televizijski kanali najviše gledaju, ali su ti podaci frapantno drugačiji od onih koje nudi ovlaštena agencija za istraživanja gledanosti tv programa.”

Svjedočenje Jasmina Durakovića da je UMI (Ujedinjenu Medijsku Industriju) vodio direktor marketinga FTV-a, potvrđuje sukob interesa i dokaz je kako su “preko noći” postali još “gledaniji” od konkurencije. Ovim svjedočenjem, jasno je da direktorica Aida Hadžiavdić-Begović uzalud pokušava da uvjeri javnost da je njihov uzorak od 500 piplmetara rashodovanih u Bugarskoj prije 15 godina, ipak bolji od najmodernijeg m-tel uzorka od 12.000 korisnika, čiji su rezultati potpuno drugačiji od Marecovih, te uzalud uvjerava javnost da se ne boji revizije istraživanja, a poznato je da se fantomska UMI organizacija upravo na tom pitanju i raspala.

Kad je kontraverzni zagrebački tajkun i vlasnik OBN-a Ivan Ćaleta ipak natjerao sve sudionike da prihvate reviziju, raspadom UMI-a, sumnjivim i naglim porastom gledanosti OBN-a – “prestale” su sve potrebe za revizijom. Međutim, kolumna Durakovića i istraga oko pranja novca u medijskoj industriji kao i krađa javnog novca, ponovo je sve ove sudionike dovelo u žižu javnosti.

Nema nikakve dileme, marketinško kriminalno kolo razmotava SIPA, kao i druge nadležne institucije, a mnogi mediji šute bojeći se “odmazde” agencija i uskraćivanja reklama. Još za kratko.

 

(Vijesti.ba)

Leave a Reply