Škoda nastavlja sa snažnim porastom prodaje
Porast prodaje u svim regijama za 24 procenta
Škoda nastavlja sa snažnim porastom prodaje: kompanija je prodala 78.200 vozila širom svijeta u aprilu – povećanje u odnosu na prošlu godinu od 23,7% (april 2010.: 63.200 vozila). Tako je april 2011. postao najuspješniji u historiji češkog proizvođača automobila. Kumulativno se radi o 295.300 prodatih ŠKODA vozila za prva četiri mjeseca tekuće godine (januar – april 2010.: 242.100 vozila), odnosno za 22 procenta iznad prodajnih brojki ostvarenih u prošloj godini. Još jedan rekordan mjesec ŠKODA u aprilu bilježi na ruskom tržištu.
– Iznimno smo zadovoljni prodajnim brojkama, komentar je Jürgena Stackmanna, člana Upravnog odbora proizvođača Škoda odgovornog za prodaju i marketing. „Sa značajnim porastom u prvom kvartalu nastavljamo u pravcu veoma pozitivnog razvoja na svim tržištima. Na tržištu Evrope, gdje smo stekli povjerenje brojnih novih kupaca, također smo uspješniji nego ikad do sada.“
Na domaće tržište Češke ŠKODA je u pomenutom periodu plasirala ukupno 19.000 primjeraka; samo u aprilu ovdje je prodato 4.900 primjeraka. Modeli Octavia i Fabia i dalje su za češke kupce najpoželjnijii Škodini automobili.
Evidentan rast prodaje u aprilu marka postiže i na ostalim tržištima Centralne- i Istočne evrope: porast prodaje u Rumuniji iznosi 20,9 %, u Poljskoj 15,6 %, dok se u Ukrajini prodaja povećala za impresivnih 81,5 %.
Ukupno gledajući na zapadnoevropskom tržištu, marka je realizovala porast prodaje u aprilu za 9,6 procenata, na 32.100 automobila. Posebno značajan porast Škoda bilježi u Holandiji sa 83,3 procenta, Belgiji sa 26,8 % ili u Švicarskoj sa 6,4 %. U skandinavskim zemljama ŠKODA je u aprilu ostvarila ukupan porast od 17,6 procenata: u Švedskoj i Norveškoj po 3%.
Velik, dvocifreni porast prodaje također je zabilježen na tržištima u ekspanziji, poput Rusije, Indije i Kine. S porastom od 40,5% i 5.900 prodatih vozila ŠKODA je u Rusiji dostigla mjesečni rekord. Da je ŠKODA veoma tražena marka na kineskom tržištu potvrđuje porast od 66,2 % i 20.100 prodatih vozila (april 2010.: 12.100 vozila). Omiljeni modeli Kineza, pri tome su, Octavia (plus 123,3 procenta) i Superb (plus 43,3 procenta). Slična potražnja za Škodinim automobilima vlada i na tržištu Indije: 2.200 prodata primjerka i porast od 71,7 % u poređenju s aprilom 2010. godine. Samo Fabia ovdje bilježi porast od nevjerovatnih 160 procenata.
Veoma pozitivan bio je i razvoj prodaje u ostalim, neevropskim, tržištima: izdvajamo Tursku sa plus 64,7%, Izrael s plus 75,9 % i Australiju sa plus 89,2 %.
Isporuke kupcima u aprilu 2011. (ŠKODA modeli u poređenju s aprilom 2010.godine):
Octavia (34.500 primjeraka/plus 37,4 %), Fabia (23.100 primjerka/plus 20,1 %), Superb (10.700 primjeraka/plus 26,0 %), Yeti (5.800 primjeraka/plus
33,1 %), Roomster (2.900 primjeraka/plus 13,6 %).
(dnevniavazba)