Nepristojni bilbordi

0

zive_reklameIslamBosna.ba – Japanska kompanija „Nek“ je prošle godine obradovala tehnofile i užasnula borce za privatnost kada je pokazala sistem koji, zahvaljujući tehnologiji prepoznavanja lica, pogađa starost i pol prolaznika i u skladu s tim prikazuje odgovarajuće reklame.

IMB istraživači otišli su i korak dalje – zaronili su dublje u lične podatke prolaznika na ulici – skrojili reklame koje im se obraćaju po imenu, kao što je to doživio Tom Kruz u filmu „Minority Report“ dok je prolazio kroz tržni centar.

Reklamni panoi hvataju signal RFID čipova (koji se sve češće ugrađuju u kreditne kartice i mobilne telefone za čuvanje podataka) i vade podatke o prolaznicima: imenu, starosti, kupovnim navikama i ličnim interesovanjima!

Borci za privatnost osudili su ovakvu pojavu, ali IBM oglašivači smatraju da će time život potrošača biti lakši.

IslamBosna.ba/Novosti

Leave a Reply