Prije par dana je na internet-stranici štajerskog ogranka neonacističke stranke FPÖ postavljena online-igrica u kojoj je glavni cilj srušiti munaru a zatim i ubiti imama, dok u se u pozadini moglo čuti “Allahu ekber”.
Stravično je bilo i zamisliti kako se mnoge pristalice FPÖ-a naslađuju rušenjem i ubijanjem islama iako je ono samo u virtualnom svijetu.
Na mnoge kritike, između ostalih upućene i od predsjednika Austrije Heinza Fischera, igra je uklonjena s oficijelne stranice ove desničarske stranke, a njen predsjednik u pokrajini Steiermark, dr. Gerhard Kurzmann, objasnio je kako je svako ko je igrao igricu imao mogućnost da prekine istu s jednim STOP (!?). U međuvremenu, na istoj stranici je objavljeno da preko 200.000 otvaranja igrice dovoljno govori koliko su bili upravu s postavljnjem iste.
Kurzmann mora računati s kaznom, a zbog igre koju igra je ostao bez političkog imuniteta.
No, kako bi pomogli svojoj braći, ista igra se igra na drugom homepage-u, koji je klasificiran kao neonacistički. U obrazloženju stoji da oni «kroz dostupnost igre Austrijancima podupiru FPÖ Štajerske»
Na ponovnu objavu igre je pažnju skrenula Astrid Polz-Watzenig (Zeleni). «Nevjerovatno je kako se FPÖ i neonacističke strane podupiru i zajednički rade», izjavila je ona.
I dok se u Štajerskoj i širom Austrije opet puca po minaretima i imamima, mljekara iz Donje Austrije je bila izložena kritikama jer je na ambalaži mlijeka imala i turski naziv «Sül».
Strah zbog poturčivanja ili zbunjenosti da li će potrefiti mlijeko kad budu kupovali, natjerao je mnoge Austrijance da i javno izraze svoje nezadovoljstvo zbog turskih naziva na ambalaži mlijeka.
Međutim, činjenica da u Austriji živi veliki broj Turaka, ali i muslimana iz ostalih dijelova svijeta, ne interesuje mnogo kritičare islama u ovoj zemlji. Prema izračunima koje je uradio Kreutzer Fischer & Partner | Marktanalyse (analiza tržišta), muslimanska domaćinstva troše 1,3 milijardu Eura za prehranu. Oko 110 miliona Eura od te sume se troši za halal produkte, počevši od kocki za supe, dvopeka pa do slatkiša.
Da austrijska prehrambena industrija nije do sada obraćala pažnju na to, otkrilo je upravo rukovodstvo nöm mljekare. Oni za početak žele svoje proizvode prvo plasirati u regale turskih i ostalih marketa koje se bave prodajom halal proizvoda, a zatim vremenom i u ostale, domaće markete. Ukoliko odziv bude dobar, razmišlja se o proširivanju palete produkata.
Pilot projekat je za sada samo u Beču.
IslamBosna