Radovi će trajati 36 mjeseci, a kredit EBRD-a od 54,6 miliona KM, osigurat će i ugradnju najmodernije tunelske opreme, uključujući ventilacione, radio i tv sisteme, rasvjetu, niskonaponsko napajanje, sistem daljinskog upravljanja i nadzora, sistem signalizacije i dojave požara.
Tunel će biti dug 2.967 metara, a radove izvodi slovenski SCT koji je već najavio da će najveći dio posla prepustiti domaćim kompanijama, a koristit će i domaće materijale.
Izgradnjom ovog tunela, kako ističu iz Federalne direkcije za izgradnju, upravljanje i održavanje autocesta, razdaljina između Sarajeva i Zenice bit će skraćena za oko pet kilometara.
U sklopu izgradnje tunela “Vijenac” bit će sanirano klizište u Gorici.
Za dionicu Gorica-Drivuša, kako je najavio direktor Federalne direkcije za izgradnju, upravljanje i održavanje autocesta Erdal Trhulj, ponude se otvaraju 9. augusta tako da će na toj dionici, po njegovim riječima, radovi početi već u septembru.
– Evidentno je da će se u ovoj godini ispuniti obećanje da ćemo imati tri velika gradilišta vrijedna više od 250 miliona KM, rekao je Trhulj.
Fena