British Petroleum kupio termin ´naftna mrlja´ na pretraživačima

BP je kupio termin “naftna mrlja” na Googleu i Yahoou kako bi upravljao svojim imidžem i izbjegao dostupnost kompletnom valu kritika. Sada kada korisnici interneta utipkaju u pretraživač “naftna mrlja” (engl. oil spill) dovest će ih se na stranice
– Saznajte više o BP-ovoj pomoći, prenosi Daily Mail.
– Kupili smo termine pretraživanja na pretraživačima poput Googlea kako bi olakšali ljudima da se informiraju o našim naporima u zaljevu, rekao je glasnogovornik BP-a.
Ova ekološka katastrofa smanjila je popularnost i samom predsjedniku SAD-a Baracku Obami, 69 posto Amerikanaca nije zadovoljno reakcijom na istjecanje nafte iz bušotine.
Čelnik BP-a, Tony Hayward, pokupio je negativne kritike nakon izjava da će “uticaj na okoliš biti vrlo malen”.
Još uvijek je nepoznato koliko nafte istječe u zaljev, a upravo o tome ovisi koliku će globu BP morati platiti.
Fena