U Britaniji zabranjen oglas za jogurt Actimel

Naime, u oglasu bočica Danoneova proizvoda skače preko užeta, dok se djeca igraju u dvorištu, a glas u pozadini govori kako “djeca vole Actimel, i on je dobar za njih”. Nakon toga djeca vrište od veselja, a glas kaže: “Actimel. Naučno je dokazano da pomaže obrambenom sustavu vaše djece”.
Oglas završava “žigom” koji na ekranu ispiše “naučno dokazano”.
Prema oglasu, dakle, konzumacija proizvoda Actimel pomaže normalnom, zdravom školarcu štiteći ga od uobičajenih bolesti. Osim toga, iz Danonea tvrde da je 23 ljudi iz skupina od 6.000 u nekoliko studija izjavilo da im se zdravlje popravilo zbog konzumacije Actimela.
Osam studija provedeno je na djeci do 16 godina.
Neprikladne studije
Tvrtka je, kako tvrde iz organizacije Advertising Standards Authority (ASA), provela dvije studije na hospitaliziranoj djeci u Indiji koja su patila od proljeva ili primali lijekove za gastritis i slične bolesti. ASA smatra da se takav učinak ne može primijeniti na zdravu djecu.
U druge dvije studije ispitani su učinci Actimela na djecu staru između 10 i 18 mjeseci. Takvi se rezultati, smatraju u ASA-i, ne mogu također primijeniti na djecu staru do 16 godina.
Ni ostale provedene studije nisu bile puno tačnije.
ASA je utvrdila da oglas treba zabraniti jer krši pravila dajući pogrešne informacije, te netačne dokaze.
U tvrtki Danone su, prenosi britanski Daily Telegraph, vrlo razočarani ASA-inom odlukom.
– Naše su naučne tvrdnje potkrijepljene brojnim dokazima. Te studije je osmislio i odobrio odbor međunarodno priznatih stručnjaka.
Večernji
Obrada: IslamBosna