IslamBosna.ba – Ikona crnačkog radikalizma u Francuskoj, Kemi Seba je na jednom od videa na Dailymotion.com  oficijelno obznanio svoj prelazak na islam.

Ovaj harizmatični (do jučerašnji) propagator afrocentrizma je rođen u Strazuburu, 9. decembra 1981. od roditelja poreklom iz Benina.  U 18. godini svog života upoznaje se s idejama Nacije Islama i oko godinu dana uči njihovu doktrinu. Tokom tog relativno kratkog perioda ujedno izoštrava i svoje retoričke sposobnosti te se dobro upoznaje s principima političkog aktivizma. Malo nakon toga putuje u Egipat da bi se upoznao s kulturnom matricom Afrike. Po povratku u Francusku organisuje radikalnu crnačko-francusku asocijaciju TRIBU  KA inspirišući se Kemitizmom, doktrinom koja propagira da su crno-afričke dinastije osnivaći egipatske civilizacije. Njegov emotivno radikalni diskurs nalazi svoje pristalice u lokalnim rep grupama koje se pozivaju na njegovu ideologiju.

Nedugo zatim, tadašnji ministar unistrašnjih poslova Francuske, a današnji predsjednik Sarkozi zabranjuje organizaciju optužujući je kao radikalnu miliciju koja propagira mržnju i diskriminaciju, dok u isto vrijeme dopušta da  procionističke asocijacije slobodno djeluju pa čak i u radikalnim aktima, poput napada na poznatog franckuskog komičara Dieudonea u sred spektakla kada su povredili jednu marokanku.  Važno je napomenuti da je ovaj akt prošao nekažnjeno.  Ova odluka je bila kap u punoj ćaši koja je uvečala osećanje nepravde u očima crnačke zajednice u Francukoj.

Tada Kemi Seba koristi priliku i prihvata da stane na čelo jedne nove organizacije koja dijeli njegove stavove – Pokret žrtava Imperializma. (Mouvement Des Damnés de l’Imperialisme). Iako ova asocijacija nema rasističkih predrasuda Seba i dalje protura svoj crnački rasizam. U periodu njegovog priključivanja Naciji islama pa sve do skorog hapšenja njegov antireligijski diskurs je okrenut i protiv Islama.

Motivisan potragom za istinom tokom zadnjeg boravka u zatvoru od nekoliko mjeseci Seba je pročitao Kur’an. Iako je do tada površno poznavao doktrinu Islama uvek je bio skeptičan prema univerzalizmu ove vjere. A to je opravdavao zadnjim dešavanjima u Sudanu i nekim ličnim iskustvima u razgovoru sa svojom braćom crncima muslimanima, koji su se žalili na anticrnački rasizam pa cak i u Meki.

Nakon iscrpnog čitanja Kur’ana Seba uviđa da u toj knjizi nema podsticanja na rasizam i da se sve svodi na pokornost jednom Stvoritelju. To saznanje ga je dovelo do zaključka univerzalne ideje monoteizma koju je on prepoznao u raznim civilizacijama. To je bio Sebin poslednji korak do Islama. 

Priredio: HAKTIVISTA

By teha5

Leave a Reply