IslamBosna.ba– Turski ministar ekonomije Nihat Zejbekči objavio je u pisanom saopćenju da je ‘Uredba o osnivanju i dužnostima turske promotivne grupe” danas objavljena u Službenom listu te da počinje njena primjena.
Promotivne aktivnosti izvoza, koje su već dugi niz godina obavljane nezavisnim strategijama, budžetima i prioritetima sa 15 različitih promotivnih grupa, će se sada provoditi u saradnji, racionalno i strateški pod jednim imenom: Turska promotivna grupa (TTG), kazao je Zejbekči.
“Globalizacija je koncept koji vodi maksimiziranju konkurencije, kao i konvergentnosti svjetske ekonomije. Suprotno vjerovanju, globalna konkurencija nije samo među kompanijama. Danas, kompanije i ekonomije koje ne mogu podržati imidž svoje zemlje ne uspijevaju. Dakle, globalna konkurencija je također važan u pogledu promocije. TTG, koju smo u tu svrhu uspostavili, će biti aktivni element koji će dovesti zajedno sve izvozne i proizvodne komponente, gdje će promotivne aktivnosti biti planirane racionalno”.

Zejbekči je istakao da je cilj kreiranje nove aktivne Turske koja će određivati potrošačke navike, modu i trendove u svim fazama proizvodnje. On je kazao da će se utjecaj Turske u narednom periodu proširiti širom svijeta.

“Podržani redovnom i kontinuiranom proizvodnjom, kao i imidžom zasnovanim na strategiji, naš izvod i strane investicije, za koje se očekuje da će se povećati, će imati pionirsku ulogu u ekonomiji zemlje i doprinijeti će realizaciji stvarnog potencijala Turske. Naš cilj je da potrošači iz svih krajeva svijeta koji kupuju proizvode vide natpis ‘Made in Turkey”, kazao je Zejbekči.

IslamBosna.ba