IslamBosna.ba – Iranske novine i portali žestoko su napali turskog predsjednika Erdoana i rezultate referenduma o ustavnim promjenama, ističući da je “glasanje za ustavne promjene glasanje za diktaturu.”

Iranski dnevni list Kanun, podrugljivo oslovljava turskog predsjednika Redžep-paša, aludirajući na njegov odnos prema osmanskom carstvu i turskoj historiji, i navodi da je on “sproveo referendum, uprkos brojnim prigovorima.” List dalje navodi da je “čovjeg gruzijskog porijekla u svoje ruke preuzeo upravu nad novim osmanskim carstvom i sada slobodno može imenovati ministre i njihove zamjenike.”

List je izrazio “svoju zabrinutost zato što se Turska udaljava od demokratije i sekularizma, na čemu je utemeljio osnivač moderne Turske Ataturk.”

Iranski portal Mašriknews opisao je izjašnjavanje turskih glasača za ustavne reforme kao “put prema diktaturi.” U tekstu o referendumu u Turskoj, portal ističe da “Erdoan i njegova vladajuća AK partije žele, kroz ove ustavne promjene, eliminisati opoziciju.”

Istu ocjenu naveo je i sajt Tabnak, koji pripada iranskom generalu Muhsinu Ridi, navodeći da je “referendum Tursku pretvorio u diktaturu po Erdoanovim željama.”

Zanimljivo je da mediji u državi, gdje jedna ličnost već desetinama godina određuje i ko će biti kandidat na izborima, govore o diktaturi i uvođenju diktature u zemlji gdje je više od polovine ljudi se izjasnilo za ustavne promjene.